Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, Saray Camii’nde kılınan Cuma namazının ardından Çarşı Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Cami çıkışında mahalle esnafını tek tek ziyaret eden Vali Hatipoğlu, iş yerlerini dolaşarak esnafa “hayırlı ve bol kazançlar” temennisinde bulundu. Vatandaşlarla da sohbet eden Hatipoğlu, onların talep ve görüşlerini dinledi.
Ziyaret sırasında samimi anlar yaşanırken, esnaf ve vatandaşlar da ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi. Vali Hatipoğlu’nun kentteki esnaf ziyaretlerinin devam edeceği öğrenildi.





