Elazığ Şehit Süleyman Budak Ortaokulu’ndan Türkiye İkinciliği
Elazığ Şehit Süleyman Budak Ortaokulu’ndan Türkiye İkinciliği
İçeriği Görüntüle


Keban Çok Programlı Anadolu Lisesi’nde, MirYıldız Madencilik AŞ tarafından yaptırılan Furkan Atalık Müzik Eğitim Salonu, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Şirketin, İlçe Kaymakamı Furkan Atalık’a sürpriz anlamlı jesti olarak hayata geçirilen müzik salonu, ilçede eğitim alanına önemli bir katkı sağladı.
Törene Keban İlçe Kaymakamı Furkan Atalık, İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın, Belediye Başkanı Yücel Doğan, kurum müdürleri ve amirleri katıldı. Açılışta konuşan Kaymakam Furkan Atalık, okulların kapanış gününde böyle anlamlı bir eserin hizmete girmesinden duyduğu mutluluğu dile getirdi.
Kaymakam Furkan Atalık’ın konuşması:
Değerli protokol üyeleri, kıymetli öğretmenlerimiz, sevgili öğrencilerimiz, değerli misafirlerimiz;

I M G 20260626 W A0040
Bugün, okullarımızın son ders zilinin çaldığı bu anlamlı günde, benim için ayrı bir anlam ve değere sahip olan bir açılış vesilesiyle bir aradayız.
Görev yaptığım süre boyunca Keban’da eğitime katkı sağlayacak, çocuklarımızın geleceğine dokunacak kalıcı eserler bırakmayı en önemli sorumluluklarımdan biri olarak gördüm. Uzun zamandır hayalini kurduğumuz bu müzik sınıfının bugün hizmete açılıyor olması, bu nedenle benim için büyük bir mutluluk ve gurur kaynağıdır.
Müzik; sadece notalardan ibaret değildir. Müzik; bir çocuğun kendini ifade etmesidir, özgüven kazanmasıdır, hayal kurmasıdır, birlikte üretmeyi öğrenmesidir. İnanıyorum ki bu sınıfta yetişecek çocuklarımızın kimi bir enstrümanla hayatına yön verecek, kimi belki de geleceğin sanatçısı olacak. Ama en önemlisi, burada yetişen her evladımız sanatın birleştirici ve iyileştirici gücüyle tanışacaktır.
Bu güzel eserin hayata geçirilmesinde sınıfın yapımını üstlenen MirYıldız Madencilik ailesine gönülden teşekkür ediyorum. Eğitime yapılan her yatırım, geleceğe yapılan en kıymetli yatırımdır.
Bugün beni ayrıca derinden duygulandıran bir başka anlamlı jest daha var. Bu müzik sınıfına ismimin verilmesi, hayatım boyunca taşıyacağım en değerli onurlardan biri olacaktır.
Makamlar geçicidir, görevler bir gün sona erer. Ancak insanların gönlünde bırakılan izler ve çocukların hayatına dokunan eserler kalıcıdır. Yıllar sonra bu sınıfın kapısından içeri giren her öğrencinin müzikle buluşmasına vesile olmuş olmak, benim için verilebilecek en kıymetli hediyedir. İsminizin bir binada değil; çocukların hayallerine açılan bir kapıda yaşaması, tarif edilemez bir mutluluktur.

I M G 20260626 W A0038-1
Görev sürem boyunca bana destek olan tüm çalışma arkadaşlarıma, öğretmenlerimize, hayırseverlerimize ve her zaman sevgiyle yanımızda olan kıymetli Kebanlı hemşehrilerime yürekten teşekkür ediyorum.
Bu müzik sınıfının içinden nice ezgilerin yükselmesini, nice yeteneklerin keşfedilmesini ve çocuklarımızın burada umutlarını büyütmesini diliyorum.
Bu güzel eserin ilçemize, öğrencilerimize ve geleceğimize hayırlı olmasını temenni ediyor, hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.
MirYıldız Madencilik Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yıldız, törende yaptığı açıklamada şirketin Keban’la bağlarını detaylı bir şekilde anlattı. Yaklaşık yirmi yıldır Keban’da çeşitli alanlarda faaliyet gösterdiklerini belirten Yıldız, ilçeyle hemen hemen her kesimden sıkı diyaloglarının olduğunu ve Keban’ın kendileri için çok önemli bir yer tuttuğunu vurguladı.
Mehmet Yıldız, “Keban bizim için çok önemlidir. Her zaman eğitim-öğretime büyük önem verdik ve bu tür yatırımların daima destekçisi olmaya devam edeceğiz” dedi.
MirYıldız Madencilik AŞ’nin Kaymakam Furkan Atalık’a sürpriz jest niteliğindeki bu yatırımı, Keban’da eğitim altyapısını güçlendirirken, şirketin sosyal sorumluluk anlayışını bir kez daha ortaya koydu. İlçe protokol ve eğitim camiası bu anlamlı ve kalıcı eseri taktir ile karşıladı kebana ve ilçenin aydınlık geleceğine hayırlı olsun.I M G 20260626 W A0045