Elazığ Fethi Sekin Şehir Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha verimli, güvenli ve kaliteli sunulmasına yönelik yürütülen değerlendirme toplantıları devam ediyor. Bu kapsamda hastanede, Başhekim Dr. Öğr. Üyesi Fatih Demir’in başkanlığında cerrahi kliniklerin sorumlu hekimlerinin katılımıyla bir toplantı düzenlendi.

Toplantıda cerrahi kliniklerde sunulan sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ayrıntılı şekilde ele alındı. Kliniklerin işleyiş süreçleri, hasta bakım hizmetlerinin etkinliği, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik uygulamalar ve birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesi gibi konular üzerinde duruldu.

Başhekim Dr. Öğr. Üyesi Fatih Demir, toplantıda yaptığı değerlendirmede sağlık hizmetlerinde sürdürülebilir başarının ekip çalışması ve ortak akıl ile mümkün olduğunu vurguladı. Cerrahi branşlarda sunulan hizmetlerin sürekli geliştirilmesine önem verdiklerini ifade eden Demir, şu değerlendirmede bulundu:

Elazığ Belediyesi’nden Yabani Otlarla Yoğun Mücadele
Elazığ Belediyesi’nden Yabani Otlarla Yoğun Mücadele
İçeriği Görüntüle

“Vatandaşlarımıza en kaliteli, güvenli ve etkin sağlık hizmetini sunmak için kliniklerimizle düzenli olarak bir araya geliyor, süreçleri birlikte değerlendiriyor ve çözüm odaklı adımlar atıyoruz. Ortak akıl ve güçlü koordinasyon anlayışıyla hizmet kalitemizi her geçen gün daha ileri taşımayı hedefliyoruz.”

Toplantı sonunda, cerrahi kliniklerdeki hizmet süreçlerinin daha verimli hale getirilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması ve kurum içi koordinasyonun güçlendirilmesine yönelik öneriler değerlendirildi.