İl Millî Eğitim Müdürlüğü YEĞİTEK Birimi koordinasyonunda yürütülen Yenilikçi Sınıflar Projesi kapsamında, yıl boyunca aktif öğrenme uygulamalarının yaygınlaştırılması, dijital teknolojilerin eğitim süreçlerine etkin şekilde entegre edilmesi ve proje tabanlı çalışmaların başarıyla sürdürülmesine katkı sağlayan okullara teşekkür belgeleri verildi.
İl Millî Eğitim Müdürü Beraat ŞAHİN tarafından düzenlenen törende; Ahmet Yesevi Sosyal Bilimler Lisesi, Harput Anadolu Lisesi, Fatih Anadolu Lisesi, Ziver İmam Hatip Ortaokulu, Şehit Hasan Halit Küçük Ortaokulu ve Mezre Ortaokulu adına okul müdürlerine teşekkür belgeleri takdim edildi. Programa okul müdürleri, sorumlu müdür yardımcıları ve danışman öğretmenler katıldı.
Programda eğitimde dijital dönüşüm, teknolojik gelişmelerin öğretim süreçlerine etkileri ve yenilikçi öğrenme ortamlarının öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerinin gelişimine sağladığı katkılar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Törende konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Beraat ŞAHİN, YEĞİTEK Birimi koordinasyonunda sürdürülen Yenilikçi Sınıflar Projesi kapsamında gerçekleştirilen çalışmaların öğrencilerin çağın gerektirdiği bilgi, beceri ve yetkinliklerle yetişmelerine önemli katkılar sunduğunu belirtti. ŞAHİN, proje sürecine emek veren tüm yönetici ve öğretmenlere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, eğitimde yenilikçi yaklaşımların yaygınlaştırılmasının önemine vurgu yaptı.
Yenilikçi Sınıflar Projesi ile okullarda teknoloji destekli öğrenme ortamlarının güçlendirilmesi, öğrencilerin eleştirel düşünme, problem çözme, iş birliği ve dijital okuryazarlık gibi becerilerinin geliştirilmesi hedeflenirken, eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.