Elazığspor Kulüp Başkanı Ahmet Toprak ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, Elazığspor’un çalışmaları ve kulübün geleceğine ilişkin konular hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Başkan Ahmet Toprak ve beraberindeki heyet, Vali Hatipoğlu’na kulübün faaliyetleri hakkında bilgi verdi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Numan Hatipoğlu, Elazığspor’un kentin önemli değerlerinden biri olduğunu ifade ederek, kulübe çalışmalarında başarılar diledi.
Karşılıklı iyi dileklerin paylaşıldığı ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.