Sağlık Bakanlığı'nın 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) kurası kapsamında illere yapılacak hekim atamaları belli oldu. Açıklanan kadro dağılımına göre Elazığ, toplam 11 yeni hekim kadrosu aldı. Tahsis edilen kadroların 1'i tabip, 10'u ise uzman tabiplerden oluşuyor.
Yeni atamalarla birlikte kentte sağlık hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi, özellikle uzman hekim ihtiyacının karşılanması ve vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması hedefleniyor.
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan AK Parti Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Elazığ’a ayrılan kadroların hayırlı olmasını temenni etti. Keleş, Sağlık Bakanlığı'nın şehrin sağlık altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürdüğünü belirterek, desteklerinden dolayı Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ile emeği geçenlere teşekkür etti.